Google+

dinsdag, november 26, 2013

Het hele verhaal

In de zomer van 2013 is Miet Waes van persburo Schrijverke mij komen interviewen voor het artikel dat in oktober verscheen in MaCzima, het ledenboekje van Ziekenzorg CM. Het is door deel te nemen met mijn hoeden aan een modeshow die een lotgenoot had georganiseerd, dat men mijn gegevens had bewaard. Uiteindelijk vond Miet het toch waardevol om mijn verhaal ook eens te publiceren. Ik dank Miet voor het zeer aangename gesprek en haar man voor de mooie foto's!

Heel wat mensen hebben het artikel al gelezen en mij gecontacteerd om materiaal te schenken, achteraan het artikel staat namelijk een oproep om oud materiaal te verzamelen. Dat kan ik zeer goed gebruiken, een modiste kan nooit genoeg materiaal hebben, hihi. Wat ik echt niet kan gebruiken geef ik door aan andere hobbyisten. Aan alle schenkers een welgemeende DANKUWEL!

Voor wie het artikel nog niet las is dit een uitnodiging om het nu te doen. Het geeft mijn hele verhaal weer hoe ik door heel wat omwegen modiste ben geworden. Ik zou het zelf niet beter kunnen geschreven hebben. En zo zie je maar dat ieder zijn eigen talenten heeft. Ik heb het geluk mijn talent toch nog te kunnen vorm geven. Wat er verder uit komt is een bonus. Veel plezier!

Reinhilde



Geen opmerkingen: